You may also like...

30 Responses

  1. titan says:

    dulu aku memang suka kumpul benda nih. Tapi lepas mak aku tukar peti sejuk baru. Terus ntah ke mana semua magnet tuh..

  2. cyza says:

    I’m thinking of making a new magnetic frame and hang them on one side of our wall to avoid mass population of fridge magnets on our fridge. Most of the fridge were from my sister who travel extensively through out the world.

  3. farahaznil says:

    hohhoo..byk nyer..aku pun minat gak..tp ibu aku ckp apa lak nnt..dulu penah lah buh 1,2…pastu dia ckp mcm semak je..susah nak buat kerja nnt..org lalu lalang..terlanggar menatang tu..jatuh lak..last2 trus campak tp..huhhuu

  4. cyza says:

    Solution…. Get your own magnetic board…and hang them on your feature wall in your room. Don’t forget to get a Nippon brand to paint your room.

  5. KNizam says:

    aku pun byk gak fridge magnet neh. hehe rasa cun je tepek2 tuh kan. hehe 🙂

  6. cyza says:

    Yea…you’re right… 🙂

  7. titan says:

    hoho..thats why i will try to have my own refrigerator for that purpose only. Hoho..

    Cuma ada 3-5 bijik je lagi nih. Itupun kawan kasi..

  8. am says:

    still ada lagi kat peti ais tu.. tapi benci benda ni.. sebab kalau lalu kat peti ais mesti lengan terlanggar.. dan jatuh.. buat derk jer..

  9. samdaddycool says:

    So sad…, mine left (@taken) at S.Alam… Just got few at my mom’s fridge (I gave it to her last time)

    …It’s nice for rememberance once you go travelling and get it as a ‘token’ for those countries visited.

  10. cyza says:

    Am,

    use a magnetic board and frame it nicely on your wall in your bedroom facing the window… 🙂

  11. cyza says:

    ye ye…correct…true….right…

  12. farahaznil says:

    ho ho ho..tp payah le..makan ruang kalau nak letak benda ni dlm bilik..huhhuu

  13. cyza says:

    The thing sticks on the wall!!!

  14. farahaznil says:

    haha..zaki dah bengang nak menjawab..mmg la stick dekat wall..tapi ibu aku tak suka..nanti dia ckp semak..haha..kalau barang dia takpe..no hal..ciling bumbung pun boleh..huhuhuhuh

  15. pia.. says:

    hi cyza.. u nak tak jual FM u tu??

  16. ratu_balqis says:

    Erm..sronok nya dpt FMs obersea nih.. anyone yg minat ngan FM leh singgah kt my blog..FMs open for sale..

  17. contest2u says:

    make a frame better i think.. for sure it will be properly organized.. and you can ponder your treasure.. 🙂

  18. contest2u says:

    wah siap promosi nippon .. you work or have any one working for nippon?.. i love nippon colors..

  19. contest2u says:

    maybe u dont like it so its very hard for u to find ways to stick it right.. 😛

  20. contest2u says:

    jual? kalo dah dia anggap memori so susah dia nak jual sebab nak jadikan kenang.. ape pon boleh bawa berunding ngan cyza mana tahu dia nak jual ke..

  21. contest2u says:

    wah ni pun ada bisnes magnet ke.. bagus-bagus senang lah nak beli sebab dah tau kat mana ada jual 🙂

  22. farahaznil says:

    ibu aku garang…hahhaa

  23. farahaznil says:

    hahhaa..jgn jual yg dah terpakai dah le..hi hi hi..gurau2 aaa

  24. contest2u says:

    garang mana pun ibu ko aku rasa dia amat sayangkan ko.. dia garang sebab taknak ko pijak kepala.. biasa la kalo bagi muka lebih sangat kang dipijak kepala.. ko pun paham kan..

  25. contest2u says:

    terpakai pun boleh jual kan.. sebab ni bukan kita pakai.. kalau lampin terpakai memang la tak boleh dijual.. hehe

  26. ratu_balqis says:

    hehe..xde mkna la nk jual yg terpakai kn… tp mana tau kot2 satu hari nnti qis terasa nk let go koleksi FM ni, but i’ll clearly state if wut i sell is used items…

    qis ngan hubby nyer hobi, will buy xtra FMs if they’re so cute n hard to get… we olso found supplier for some FMs..

    jemput la ye snggah ke my blog: http://fridgemagnetshoppe.blogspot.com

  27. cyza says:

    Qis,

    I never imagine somebody is selling Fridge magnet like you. I think it’s a cool business. It’s a really interesting one. Maybe we can work together 🙂

  28. ratu_balqis says:

    i’ve do dis for 3 months ago..n we r really njoy selling FMs.. dri kajian i…mmg rmai yg snggup spend big money to get FMs.. any bisnes dealing with FMs, just let me noe ya..

  29. nora says:

    salam..jom ziarah my fridge magnet blog….byk pilihan dari pelbagai negara.

  30. nora says:

    Monday, February 23, 2009
    Coming Soon. March- LONDON FRIDGE MAGNET

Leave a Reply

Your email address will not be published.