The Best Paypal Guide Book

  • Facebook
  • Twitter
  • Delicious
  • LinkedIn
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS

This is a must have information product if you intend to make money online. It is written by a good friend of mine, Smartzul. The book is written in Malay Language. Hence, it is suitable for Malaysian people only. However, if you are not from Malaysia but can read Malay language, why the heck not…

Personally, I’ve read the ebook and that’s the reason I highlighted that this is a MUST have product. Despite of my 2 to 3 years of experiences sending, receiving, get paid etc via paypal, I still don’t know many other things. So, I can say that this ebook is very useful and affordable. The explanation below, which is explained in Malay language, will briefly explain a little bit information extracted from the ebook package. Yep, not only ebook, you’ll get several videos to further establish your comprehension on Paypal.

…………………………………………………………………………………………………

Sesebuah produk informasi seperti ebook akan dikatakan berkualiti jika ia mempunyai beberapa ciri seperti mudah difahami dan tidak berbelit-belit.

Begitulah ebook Panduan Asas Paypal di mana ia sebaik mungkin telah dihasilkan dengan penerangan yang teliti dan ayat yang mudah difahami.

Daripada banyak-banyak sebab, di sini diberikan empat sebab mengapa anda perlu mendapatkan panduan ini:

Sebab 1: Mudah difahami dan tersusun

Penerangan tidak terlalu teknikal, bahasa mudah difahami dan isinya tersusun rapi.

Sebab 2: Langkah demi langkah

Tidak berguna sesebuah bahan informasi jika ia hanya sekadar celoteh sahaja tanpa menunjukkan bagaimana melakukannya. Ebook Panduan Asas Paypal adalah ebook “How To”, selain penerangan ringkas.

Di dalam ebook ini, kebanyakan langkah disertakan dengan paparan imej agar pembaca nampak dan tahu tindakan yang perlu dilakukan.

Sebab 3: Kandungan terkini

Kebanyakan maklumat mengenai Paypal di kebanyakan laman web sudah tidak relevan. Sesuatu maklumat cepat berubah mengikut masa, termasuklah polisi oleh pihak Paypal.

Ebook yang diterbitkan ini (pada masa ia ditulis) adalah 100% selaras dengan polisi terkini pihak Paypal, terutama untuk pengguna Malaysia.

Sebab 4: Video penerangan ringkas

Bagi mereka yang tidak faham dalam bentuk bacaan, boleh kukuhkan kefahaman dengan mendengar penerangan melalui video yang disediakan. Walaupun video ini ringkas, tetapi sekurang-kurangnya ia dapat membantu proses kefahaman.

Banyak lagi sebab yang bole dimasukkan di sini. Tetapi cukup empat dahulu.

Berminat dengan produk ini? Klik pada pautan di bawah:

http://eCa.sh/Jtoi

PS. Jika anda mahu berniaga di Internet, akaun Paypal wajib dimiliki untuk menerima bayaran daripada seluruh dunia dan juga bayaran melalui kad kredit.

p/s: Have you downloaded my FREE “230 Make Money Sites” report?

p/s: Get my “Teknik Buat Duit RM1000 Sebulan” at GempakNewbie.com.

Share and Enjoy

You may also like...

9 Responses

  1. botak says:

    hoh..mcm menarik buku ni..kawan2 beli x de diskaun ke??

  2. cyza says:

    Cuba tanya smartzul…dia kasi diskaun tak? mana lah tau dia nak kasih murah ke… 🙂

  3. adamfaiz says:

    Smartzul is one of the first IM I know (from forum and blog)..he’s very dedicated and honest..Anything coming from him should be very good…

    My paypal have a few bucks so I dont need it now… 🙂

  4. cyza says:

    Wow you have few bucks already!!! That’s great.

  5. kerja kosong says:

    jom beli ni buku jika nak belajar mengenai paypal..

  6. cyza says:

    Macam ajak-ajak ayam je…huhu

  7. nuaeman says:

    Tak silap aku ada seorang IM pernah terbitkan ebook yang lebih kurang sama tajuknya sebelum ni.. muaz rasanya.. yang buat ebook tau fu fah tu..

  8. cyza says:

    Hmmm maybe lah…tapi aku tak baca lagi yang tu…

  9. WangDigital says:

    Ebook ni mmg berbaloi-baloi. dah sambar dah satu.

Leave a Reply

Your email address will not be published.